תשובה אחת
אני בטוחה שלא יסכימו איתי אבל אני שמחה, התגעגעתי לבית ספר ולחברים, גם עכשיו סוף שנה אז לא באמת לומדים
ועד שחזרנו אין לי כוח שוב לזום