6 תשובות
ממש לא!:)
זה אחד המרקים הכי בריאים שיש..
זה אחד המרקים הכי בריאים שיש..
מרק זה כמעט תמיד לא משמין, ומאוד משיבע. בטח של עדשים, שזה בכלל משביע.
כן אם אוכלים יותר מידיי ויש בו כנפיים שהפרישו את השומן שלהם למרק וכל מיני תבלינים.
לא.
לא
לע זה טעים
באותו הנושא: