6 תשובות
היי
פתחתי תקבוצה של המשפחה שלי אם זה עוזר:/
אני ייסדתי קבוצה בעבר
'מייסדיי'
בוא... הסטיפסרים האמיתיים לא יוצאים מפה
אני
^^בדיוק, הם מקסימום עוברים לדיסקורד
אנונימי