6 תשובות
תלוי כמה את רוצה את זה!
את כוסית?
אנונימי
אם את אוהבת את זה, כן.
כל עוד את אוהבת את זה- אז כן
זאת לא העבודה הכי טובה אבל את עוד תשני את דעתך ועם גם בעתיד תרצי לעבוד בזה אז תוכלי אין מישהו שיכול לשנות את דעתך זאת הבחירה שלך ואת החיים שלך אף אחד לא צריך לקבוע לך איך הם יהיו..
אני אוהבת את זה ולדעתי השכר מעולה אבל כל הזמן אומרים לי תחשבי טוב תחשבי טוב וזה מבלבל..