9 תשובות
נמוכים
נמוך ב 15סמ
וואי פעם אחת הקראש שלי עמד מאחוריי והוא גבוה ממני באיזה 15 סנטימטר והוא נשם לי על העורף איזה מחרמן זה
מרגישה כמו גמדה
אני נמוכה בכללי אז רגיל
כאב צוואר מההסתכלות למעלה

חח סתם האמת שרוב האנשים גבוהים ממני בהרבה אז פשוט רגיל חח
זה הרגשה כיפית
אני ארגיש נמוכה .
האמת, שאתפעל כי אני גבוהה יחסית אז זה יגרום לי להרגיש ממוצעת חח