11 תשובות
שאלות הכי טובות בעולם
סתם אנשים מתנהגים כמו מסטולים, פורקים פה ושואלים שאלות מטופשות
רגיל. יש קצת יותר פעילות.
וואו לא כדי לך לדעת מותק
אנונימית
פעם היה יותר איכותי , היום זה בעיקר חרמנים בחברים לעט וספאמים סבירים מידי פעם
אנשים מסטולים אז נחמד פה
שעת החרמנים
אנונימית
אני בוכה מהתגובותת
למה כל התגובות זה התשחבות הנכונותת למהה
למה כל התגובות זה התשחבות הנכונותת למהה
שואל השאלה:
נשמע אחלה ;) באילו שעות ? ~
נשמע אחלה ;) באילו שעות ? ~
אנונימית
אממ תנסי מאחד עשרה כזה עד ארבע בבוקר
משעה 11 עד 6,5 לפנות בוקר תלוי ביום
באותו הנושא: