4 תשובות
זה יכול להיות נחמד
או שסתם תבואי לארח לה חברה זה הרבה יותר טוב ממתנה
את לא צריכה, רק אם בא לך אפילו משהו מתוק מסופר
xm1
נשמע ממש מקסים מצידך לעשות כזה דבר, שוקולד קטן יהיה מעולה אני חושבת, כנראה מאוד תשמח :)
היא כנראה לא תצפה דתביאי לה אבל אם תביאי לי המצב רוח שלה כנראה ממש ישתפר ונראה לי כדאי לך להביא לה מתנה ולתמוך בה