8 תשובות
גם אני לא מבינה בזה וגם נעצתי
אהובה .
תחילה , עצוב לי לשמוע שאת מתמודדת עם מחלה כזו , היא קשה בטירוף . קשה לשכנע את עצמך שאוכל הוא לא האוייב וקשה להשתחרר מתפיסה ואורח חיים כזה , אבל כל עוד את רוצה לצאת מזה ומוכנה לנסות לעזור לעצמך - הכל יהיה בסדר .
את צריכה לספר למישהו שיכול לעזור על מה שקורה איתך .
אם את לא מרגישה בנוח לספר למישהו מהמשפחה או חברים כדי לבקש עזרה - בבקשה תשקלי בחיוב לדבר על זה עם גורם חיצוני כלשהו . מורה בבית ספר , יועצת , בן אדם כלשהו שתוכלי להיעזר בו . זה חשוב שתהיה לך תמיכה מהסביבה שלך בתהליך כזה וכדי להתחיל תהליך שיקומי את קודם כל צריכה לרצות לעזור לעצמך . כדי לעזור לעצמך את זקוקה לבקש עזרה . מעטים האנשים שיצאו מהמחלה הזו לבד .
אם את מרגישה שאת צריכה לדבר על זה עם מישהו בינתיים ואת מרגישה מספיק בנוח , את יותר ממוזמנת לכתוב לי .
בהצלחה 3>
תחילה , עצוב לי לשמוע שאת מתמודדת עם מחלה כזו , היא קשה בטירוף . קשה לשכנע את עצמך שאוכל הוא לא האוייב וקשה להשתחרר מתפיסה ואורח חיים כזה , אבל כל עוד את רוצה לצאת מזה ומוכנה לנסות לעזור לעצמך - הכל יהיה בסדר .
את צריכה לספר למישהו שיכול לעזור על מה שקורה איתך .
אם את לא מרגישה בנוח לספר למישהו מהמשפחה או חברים כדי לבקש עזרה - בבקשה תשקלי בחיוב לדבר על זה עם גורם חיצוני כלשהו . מורה בבית ספר , יועצת , בן אדם כלשהו שתוכלי להיעזר בו . זה חשוב שתהיה לך תמיכה מהסביבה שלך בתהליך כזה וכדי להתחיל תהליך שיקומי את קודם כל צריכה לרצות לעזור לעצמך . כדי לעזור לעצמך את זקוקה לבקש עזרה . מעטים האנשים שיצאו מהמחלה הזו לבד .
אם את מרגישה שאת צריכה לדבר על זה עם מישהו בינתיים ואת מרגישה מספיק בנוח , את יותר ממוזמנת לכתוב לי .
בהצלחה 3>
שואל השאלה:
אני לא רוצה לשתף בזה אף חברה ובטח שלא מישהו מבית ספר אחרי מה שקרה לי (מורה אחת סיפרה לכל ההנהלה ולאמא שלי שיש לי מחשבות אובדניות)
אני לא רוצה לשתף בזה אף חברה ובטח שלא מישהו מבית ספר אחרי מה שקרה לי (מורה אחת סיפרה לכל ההנהלה ולאמא שלי שיש לי מחשבות אובדניות)
אנונימית
אני ממש מבינה , יודעת כמה זה מפחיד , אבל אם הבריאות שלך והחיים שלך מספיק חשובים לך אני חושבת שאת לא צריכה לייחס חשיבות למה שאנשים יגידו או יחשבו . את באה לקבל עזרה , לא לקבל ביקורת .
קחי בחשבון שתמיד יהיו אנשים שיגידו לך דברים , בדרך כלל את יכולה לקום ולהתעודד אבל בתהליך כזה את צריכה כמה שיותר תמיכה כי קשה להתמודד לבד . לא מגיע לך להילחם לבד . יש המון מקומות ואנשים שמציעים את העזרה שלהם בזרועות פרוסות , רק בבקשה תני לזה הזדמנות . אני אומרת לך בכנות , אני לא חושבת שיש דרך אחרת שתוכלי להשתקם מלבד זו .
יש עם מי לדבר ואת לא לבד אף פעם , רק בבקשה תנסי לפחות לשקול את הצעד הזה של לספר למישהו .
זאת הבריאות שלך , החיים שלך , אני בטוחה שאף אחד מהאנשים שאוהבים אותך לא חושבים שמגיע לך לסבול ככה והם ישמחו לנסות לעזור כל עוד יש להם אופציה כזו .
זה לא צחוק ואת צריכה לקחת את זה ברצינות כי א זה מצב מסכן חיים , ב זה לא אורח חיים תקין שכיף לחיות לפיו .
בבקשה תביני שזה קצת מעבר להיבט הזה ואת צריכה לייחס לזה יותר חשיבות .
להיות בריאה חשוב יותר מהכל , בבקשה תשקלי את זה לפחות
קחי בחשבון שתמיד יהיו אנשים שיגידו לך דברים , בדרך כלל את יכולה לקום ולהתעודד אבל בתהליך כזה את צריכה כמה שיותר תמיכה כי קשה להתמודד לבד . לא מגיע לך להילחם לבד . יש המון מקומות ואנשים שמציעים את העזרה שלהם בזרועות פרוסות , רק בבקשה תני לזה הזדמנות . אני אומרת לך בכנות , אני לא חושבת שיש דרך אחרת שתוכלי להשתקם מלבד זו .
יש עם מי לדבר ואת לא לבד אף פעם , רק בבקשה תנסי לפחות לשקול את הצעד הזה של לספר למישהו .
זאת הבריאות שלך , החיים שלך , אני בטוחה שאף אחד מהאנשים שאוהבים אותך לא חושבים שמגיע לך לסבול ככה והם ישמחו לנסות לעזור כל עוד יש להם אופציה כזו .
זה לא צחוק ואת צריכה לקחת את זה ברצינות כי א זה מצב מסכן חיים , ב זה לא אורח חיים תקין שכיף לחיות לפיו .
בבקשה תביני שזה קצת מעבר להיבט הזה ואת צריכה לייחס לזה יותר חשיבות .
להיות בריאה חשוב יותר מהכל , בבקשה תשקלי את זה לפחות
שואל השאלה:
אני יכולה לשלוח לך הודעה?
אני יכולה לשלוח לך הודעה?
אנונימית
יקרה,
העלת פוסט כה קצר אך עם זעקה עצומה.. מתארת לעצמי את התשישות והעייפות בהתמודדות מול הפרעת האכילה.. נשמע שאת אולי מותשת מנסה להיאבק ולא מוצאת את הדרך לעשות את השינוי..
מהפוסט שהעלת נשמעת הקריאה לעזרה, הרצון להתמודד מולה.. נשמע שאולי הפרעת האכילה שואבת ממך המון אנרגיות עד כי אינך יכולה להתמודד מולה לבדך.. כתבת שאינך רוצה לפנות לאנשים בסביבתך, אך חשוב שלא תישארי עם זה לבד.. שיתוף במה שעובר עליך יכול להקל על ההתמודדות..
אני מצרפת לך קישור לאתר של עמותת "נופית" שמתעסקת בהפרעות אכילה, אולי הם יוכלו לסייע ולכוון בדרך שתתאים לך.
http://www.nofit.org/
בנוסף, אני מתנדבת בעמותת סה"ר (סיוע והקשבה ברשת) וארצה להזמין אותך אלינו, למקום מכיל ומקבל שבו תקבלי אוזן קשבת.. מצרפת לך קישור אל הצ'אט בו תוכל לשוחח באופן אנונימי עם אחד המתנדבים שלנו... מוזמנת כעת או בכל רגע בו תרגישי צורך... אל תישארי עם זה לבד..
שלך,
מתנדבת סה"ר.
העלת פוסט כה קצר אך עם זעקה עצומה.. מתארת לעצמי את התשישות והעייפות בהתמודדות מול הפרעת האכילה.. נשמע שאת אולי מותשת מנסה להיאבק ולא מוצאת את הדרך לעשות את השינוי..
מהפוסט שהעלת נשמעת הקריאה לעזרה, הרצון להתמודד מולה.. נשמע שאולי הפרעת האכילה שואבת ממך המון אנרגיות עד כי אינך יכולה להתמודד מולה לבדך.. כתבת שאינך רוצה לפנות לאנשים בסביבתך, אך חשוב שלא תישארי עם זה לבד.. שיתוף במה שעובר עליך יכול להקל על ההתמודדות..
אני מצרפת לך קישור לאתר של עמותת "נופית" שמתעסקת בהפרעות אכילה, אולי הם יוכלו לסייע ולכוון בדרך שתתאים לך.
http://www.nofit.org/
בנוסף, אני מתנדבת בעמותת סה"ר (סיוע והקשבה ברשת) וארצה להזמין אותך אלינו, למקום מכיל ומקבל שבו תקבלי אוזן קשבת.. מצרפת לך קישור אל הצ'אט בו תוכל לשוחח באופן אנונימי עם אחד המתנדבים שלנו... מוזמנת כעת או בכל רגע בו תרגישי צורך... אל תישארי עם זה לבד..
שלך,
מתנדבת סה"ר.
קישורים מצורפים:
כמובן ! איזו שאלה , את יותר ממוזמנת לשלוח הודעה אם את מרגישה בנוח . משתדלת להיות זמינה (:
את יכולה לשלוח לי הודעה אם את רוצה
באותו הנושא: