5 תשובות
אומרים אבל כלום לא בטוח בואי מהר לפרטי אני אסביר לך
פצצת אטום זה לא אמור להפחיד אותך כי זה לא כואב בכלל..
את לא תרגישי את הכאב אם תמותי, זה פשוט יאדה אותך xd אבל אין להם אטום ואנחנו נתקוף לפני שיהיה להם
"אם פצצת אטום הורגת מישהו זה כואב" בנאדם למחוק את השאלה, זה גורם לך לראות ממש מפגרת, ואל תדאגי, זה לא יגי למצב הזה
לאא זה לא כואב זה רק עיקצוץ קטן באצבע
באותו הנושא: