התחברות
הרשמה
תמיד לא מתייחסים ברצינות לזוגיות שלי ושל חברה שלי..
אנחנו שנה וחודשיים ביחד
היא בת 16.5 ואני 15.5
למה הם מתנהגים ככה?
1 ביוני 2020, 12:57
מערכת יחסים
התאהבות
ביטחון עצמי
למה
התבגרות
3 תשובות
תשימו פס על מה שאומרים תעשו מה שטוב עבורכם
❤
❤פרשתי - IDGAF❤
תתעלמי מזה, הם לא קשורים זוגיות שלך אז שימי פס
W
Whatever lol(בן)
כי הם מקנאים
מ
מי שבא ברוך הבא
באותו הנושא:
למה אנשים מתייחסים אליי בצורה מזעזעת רק בגלל שאני נגד זוגיות ואני חושב שזה דבר דפוק?
עכשיו ברצינות, אתם מאמינים שזוגיות בגיל העשרה תוכל להחזיק עד הסוף? כשאתם נכנסים לזוגיות אתם מאמינים בזה או שלא?
אתם מתייחסים ברצינות לדעות של ילדים בכיתה ו'?
איך אתם (הבנים) מתייחסים לבחורה? בשיא הרצינות
אתם מתייחסים לקורונה ברצינות או בציניות??
אם הייתם רואים מישהו עם 20 פרחים לא הייתם מתייחסים לתשובה שלו ברצינות? תענו תאמת
אני בודדה וההורים לא מתייחסים אליי ברצינות מאשימים אותי בהכל ואלכוהוליסטים, הגיוני שאני הפכתי להיות אדם דיכאוני ועצבני?
צליבת ישו - אחת ולתמיד, אבל ברצינות: מי צלב את ישו?
נמאס לי שכולם פשוט מתייחסים עליי לא ברצינות ושאני תמיד יסלח להם
למה אנשים לא מתייחסים אלי ברצינות?
זה רק אני או שמאז שאסף גורן זכה מתייחסים אליו ברצינות?