התחברות
הרשמה
אתם חושבים שאנחנו בעיצומו של גל שני?מה אתם חושבים על המצב?
1 ביוני 2020, 20:25
חוות דעת
שביתה
דעות גולשים
מורים
קורונה
תשובה אחת
מצחיק אותי שבסוף אמרו, לא ידענו שיהיה גל שני
פ
פצשת (אני בן)
באותו הנושא:
אתם חושבים שאנחנו עם מכוער
בנים, בכנות, אתם באמת חושבים שאנחנו יפות יותר כשאנחנו טבעיות ובלי איפור?
אתם חושבים שאנחנו היצורים החיים היחידים ביקום?
אתם חושבים שאנשים חושבים שאנחנו מוזרים בגלל שאנחנו באתר סטיפס?
אתם לא חושבים שאנחנו
המורה שלי לסוציולוגיה אמרה שאנחנו לא מה שאנחנו חושבים על עצמינו,
אתם חושבים שאנחנו מרוחקים רוחנית מה'?
אתם חושבים שלמה שאנחנו בוחרים להתחפש יש משמעות מסוימת שמשקפת רצון חבוי בתוך הנפש שלנו?
יש לי ידיד טוב שאנחנו כל היום מדברים וכולם חושבים שאנחנו חברים והכל
אתם חושבים שהחלומות שאנחנו חולמים זה סתם או שהראש מנסה שאנחנו נבין משהו?
חושבים שעוד שבוע נהיה כבר בעיצומו של משטר חדש בישראל?