4 תשובות
לא שלא אסור זה מסוכן... אין חוק שקובע את זה
נכון, אלא אם זה על מנת להעביר הילוך או לאותת
אסןר
אנונימי
חייב תמיד יד שמאל על ההגה. יד ימין לא חייבת להיות כל הזמן על ההגה, אבל שלא תנהג רק עם שמאל
באותו הנושא: