16 תשובות
יגיע
בסוף הכל נגמר לא?
עוד 4..3..2..
שיגיע כמה שיותר מהר כבר
נקווה שכמה שיותר רחוק :)
מחר בעוד יומים כפרה
מתי שכדור הארץ יבלע לחור שחור
בקרוב מאוד. כבר חוזים שתהיה פה רעידת אדמה קשה מאוד. חוץ מיזה יש את ההתחממות הגלובלית
או מדינה אחת שולחת פצצת אטום וזה הסוף של האנושות בכזאת קלות בלחיצת כפתור
אנונימי
כמה שיותר רחוק אני מקווה
העיקר ולא היום

ישלי היום יום הולדת ובאלי לחגוג בשלווה חח
בקרוב
וואלה איפה אתה יום חמישי?
עוד מליון שנה
די ל ה ל ח י ץ.
היום
כשדילן לא יצליח שוב להשמיד את האסטרואיד
אנונימית