12 תשובות
הם לא חושבים שזה לגיטימי
שואל השאלה:
אבל הם עושים את זה
אנונימית
אה כל לרצוח אנשים חפים מפשע רק בגלל הצבע עור שלהם זה לגיטימי??!?
תחשוב על זה ככה במשך שנים החברה הלבנה דקרה ודקרה ודקרה את הדוב ,אז כולם יכולים להפסיק להתנהג מופתעים כשהדוב התעורר והוא כועס
שואל השאלה:
אם יש לי חנות, למה מגיע לי שישדדו אותי? כי מישהו לבן אחר רצח מישהו שחור אחר? מה זה אשמתי? אולי תרצחן אותי וזהו?
אנונימית
שואל השאלה:
את מבינה שיש אנשים לבנים שתומכים בשיוויון לשחורים? אז אם אני תומכת ואז שחורים באים ושודדים אותי זה לא יגרום לי לאהוב אותם
אנונימית
קודם כל זה לא אשמתך ואתה לא צריך לסבול מזה אבל לכל מלחמה יש נפגעים ולצערנו העסקים הקטנים הם הנפגעים במלחמה הזו
הם עושים את זה בשביל צדק לא כי הם חושבים שזה לגיטימי סתם ככה לבזוז חנויות
שואל השאלה:
אז אם איזה מנהל חנות יןציא אקדח ןירה באיזה שחור ששדד לו את החנות גם אז תגידו שזאת גזענות?
אנונימית
שואל השאלה:
איזה צדק בדיוק? את מבינה שיש אנשים שנדפקה להם הפרנסה שגם ככה הייתה רק חנות קטנה? מה אם הם בעד שיוויון? גם אז מגיע להם?
אזרחים רגילים לא אשמים בזה שהשוטר הפסיכי הזה רצח מישהו
אנונימית
יש אנשים מתים אנשים מתים ללא. שום סיבה הגיונית משפחות שלעולם לא קיבלו סיבה מוצדקת ללמה הילד שלהם נרצח ואני לא לשנייה מצדיקה את האלימות (שחצי מהזמן נגרמת על יידי השוטרים אבל לא משנה)
שואל השאלה:
השוטר שהרג את ג'ורג היה מזעזע. פשוט חוסר אנושיות, כואב לי לדעת שיש משפחה שהבן השחור עור שלהם נחנק ונחנק עד שהוא לא יכל לנשום.
אבל זה לא מצדיק לבזוז חנויות, האזרחים לא אשמים וזה רק גןרם לשנאב כלפיהם
אנונימית