הייתי עם ילדה מהכיתה שלי בטיול כזה עם הכלב שלה והכלב שלי והיא ראתה ילד מהכיתה שהיה באוטובוס (המשך למטה)
ואז היא אמרה לי היי הנה **** (הילד) ואז הילד שלח לה הודעה מי היה איתה, ואחרי זה כבר כל אחת הלכה לבית שלה. ואחרי זה היא שלחה לי בווצאפ שהילד מוסר לי דש וכתבתי לה מוסרת בחזרה.. זה סבבה? חשוב לי לציין שהילדה והילד בקטע כזה ולא באלי להתערב יצאתי סבבה?