4 תשובות
אם לא עשית את זה הרבה זמן אז השרירים שלך יהיו קצת תפוסים
הכל בסדר, רק לנוח ולישון מחר יסתדר
תמיד יש לי ככה
תמיד יש לי ככה
אולי כי רצת יותר, או כי לא רצת הרבה זמן..
זה בסדר, תרוצי כל יומיים (שהרגליים ינוחו)
שמחתי לעזור,
yolo
זה בסדר, תרוצי כל יומיים (שהרגליים ינוחו)
שמחתי לעזור,
yolo
כנראה לא רצת הרבה זמן ואת צריכה שהשרירים יתרגלו לזה מחדש..?
באותו הנושא: