5 תשובות
שואל השאלה:
^ את יודעצ לא חייב להצר את זה עד למתי שאת לא יכולה לנשום בקטנה שזה לא יפריע או יעשה נזק
אנונימית
אבל איך נושמים עם זה
קניתי לפני חודשיים ואני שמע את זה כל לילה ללילה שלם וזה הצר לי את המותניים בשתי סמ
אנונימית
לי לא יצא להשתמש אבל זה נראה חונק ולא נעים כזה