9 תשובות
שואל השאלה:
אבל אם קשה לי באותו יום ?
אבל אם קשה לי באותו יום ?
אנונימית
תתאמני הרבה לפני
שואל השאלה:
אני מתאמנת
אבל אני חוששת שאני אכשל ולא יקבל בגרות מלאה
אני מפחדת שזה יהרוס לי את כל השקעה בבגריות ולימודים דבר כזה שטותי
הבגרות הזאת קשה ?
אני מתאמנת
אבל אני חוששת שאני אכשל ולא יקבל בגרות מלאה
אני מפחדת שזה יהרוס לי את כל השקעה בבגריות ולימודים דבר כזה שטותי
הבגרות הזאת קשה ?
אנונימית
אם תשקיעי את תצליחי
שואל השאלה:
היא קשה ?
אם אני יגיע עם הציוד הדרוש ואני יתן כל מה שאני יכולה אני אעבור ?
היא קשה ?
אם אני יגיע עם הציוד הדרוש ואני יתן כל מה שאני יכולה אני אעבור ?
אנונימית
עושים את התרגילים שצריך לעשות לפי התנאים שצריך
משקיעים נותנים מאמץ.
אנונימית
היא לא קשה.. אחוז מאוד קטנטן לא עובר
את רק צריכה לדאוג לעבור אותה היא לא משפיעה על הממוצע
תתאמני פשוט עד אז כדי להצליח
בהצלחהה❤
את רק צריכה לדאוג לעבור אותה היא לא משפיעה על הממוצע
תתאמני פשוט עד אז כדי להצליח
בהצלחהה❤
היא לא קשה ככ אם עושים אימונים לפני מצליחים
באותו הנושא: