התחברות
הרשמה
לקחתי לפני שעה כדור וחצי והחצי כדור נתקע לי בגרון ונראה לי שרט אותו
זה היה בהתחלה ממש כואב כאילו זה לא עבר בגרון ועכשיו זה עדיין שורף לי למרות ששתיתי מלא מים מה לעשות?
4 ביוני 2020, 12:44
תרופות
כדורים
כאבי בטן
תשובה אחת
לתת לגרון לנוח, סביר להניח שתכף יעבור..
b
blopp
באותו הנושא:
אני עם 40.3 חום לקחתי כדור להורדת חום לפני שעה וחצי, מותר לי עכשיו לקחת עוד כדור?
אם לקחתי בשמונה וחצי שני כדורי אדוויל אני יכולה לקחת שוב עכשיו שניים?
לקחתי חצי כדור ציפרלקס באחד בצהריים ואני רוצה לשתות אלכוהול עכשיו, זה מסוכן?
לקחתי כדור ב12 וחצי ולפני איזה חצי שעה לקחתי עוד אחד, אני יכולה לקחת עוד?
אני במחזור וכואבת לי ממש הבטן לקחתי כדור לפני בערך שלוש וחצי שעות מותר לקחת עוד אחד?
בנותת!!!! לקחתי כדור אדוויל אבל זה לא מעביר לי את הכאבי מחזור ולקחתי לפני חצי שעה או יותר, זה בסדר אם אקח כדור אחר?
לקחתי כדור שפג תוקפו לפני חצי שנה
לקחתי כדור שינה לפני חצי שעה מתי אני הוא יתחיל להשפיע?
כאבי מחזור בטירוף לקחתי כדור לפני משהו כמו חצי שעה בערך ולא עוזר מה לעשות?
אם לקחתי כדור אדיוויל לפני שעה וחצי ועדיין כואב לי אני יכולה לקחת עכשיו נורופן?
לקחתי כדור שצריך לעמוד חצי שעה אחרי שנוטלים אותו וישבתי בטעות.