7 תשובות
אותי זה מלחיץ
יש כאלו שפוחדות וכאלו שניסו ולא אהבו. אני אישית עם פדים כל חיי
לא יודעת.. נשמע מפחיד להחדיר משהו לגוף.
חשש שזה ייתקע שם.
אני לא אשים גם נראלי בחיים חחח זה נראה מפחיד
יש כאלה שמפחדות .. יש כאלה שדפים יותר נוחים להן .. כל אחת וסיפורה האישי
אני אישית ניסיתי ולא הצלחתי
זה מפחיד
כי למה לשים טמפון אם לא הולכים לבריכה או לים? למה להסתבך אם הכי קל לשים פד על התחתון פשוט
אנונימית