9 תשובות
כל בת, יופי זה דבר לגמרי אינדיווידואלי וזה תלוי בעיני המתבונן והטעם שלו
נושמת
אין דבר כזה בעיניי כל סוג הבנות יפות גינגיות לבנות שחורות בלו דיונות ברונטיות עניין של טעם
כל אחת יפה בדרך שלה :)
כל בת יפה. אבל בשבילי זה עיניים :)
שואל השאלה:
נקווה שיש לי עיניים יפות
חח אני בטוח
שואל השאלה:
במאה אחוז
אני בוכה חשבתי ליפה ולא ל יפה
נו תבינו כאילו ליפה למקלחת
אוקיי,וכל בת וכל בן אדם יפה
היופי בעיניי המתבונן :)