12 תשובות
שלנסות לקחת את הזבל שהם כותבים ברצינות לא שווה את העצבים שלך
סליחה אני חרדייה ואני לא מקללת אף אחד ומקבל את כולם כי כולם יהודים
אז בבקשה אל תכליל
אז בבקשה אל תכליל
אנונימית
צודק במאה אחוז הם אשכנזים כיביכל חרדים ומבוססים על פוליטיקה אני אישית שונאת אותם בכל נימי
אתם ידעתם שהם לא מקבלים בנות ספרדיות לסמינרים שלהם?
אתם ידעתם שהם לא מקבלים בנות ספרדיות לסמינרים שלהם?
אנונימית אנחנו כל אלה שסבלו מהם שונאים אותם .הם מיתנהגים כמו תתי אדם
יוו את גם חרדיה?
אנונימית
כן ספרדיה
שסובלת מהם ובערך כל המשפחה והאיזור
חח גם אני ספרדיה
אנונימית
אחוות ספרדיותת
הם מכתיבים לנו כללים וזה משגע
מי שלא עושה כמוהם הוא גוי מבחינתם
מי שלא עושה כמוהם הוא גוי מבחינתם
אני לא מסכימה גם אם חרדים הם שונים זה לא אומר שאין להם זכות קיום ואנונימית מבני ברק מסכימה עם מה שאמרת למרות שזה פעם ראשונה שאני שומעת על זה איפה שאני לומדת מקבלים את כולם דרך אגב סתם אומרת אבל אני חרדית-חב"דניקית אשכנזייה איפה שאני לומדת מקבל גם בנות שחזרו עם המשפחה שלהם בתשובה
אתה אומר שלא מגיע לנו זכות קיום?
באותו הנושא: