4 תשובות
אגב (אני האנונימית מלמעלה) אם את מרגישה שאת צריכה לדבר עם מישהו את מוזמנת לשלוח לי הודעה❤
להיות שם בשבילן. לעזור ולעשות מה שהן יבקשו
עצוב בטירוף, הוא איתי בבצפר... אין מה לעשות אוחזים כרגע בכל תקווה אחרונה למרות שהרוב כבר איבדו אותה כי סביר להניח שאחרי ככ הרבה זמן הוא לא הצליח לשרוד (רק בנס..)
אנונימית
ואי אמאלה מסכנות
באותו הנושא: