6 תשובות
את כל החוויות שאני צובר לאורך השנים
את רגעי הצחוק והאושר.
את החוויות הטובות והפחות טובות שלי עם סבתא וסבא שלי (זיכרונם לברכה)
את הטעויות שלי ואת המסקנות שלמדתי מהם ולא לשכוח אותם.
לזכור תמיד להודות ולהבין שכל מה שיש לי זה באמת מתנה. גם הדברים הקטנים.
עצם ההודיה לה' משפרת לי הרבה מאוד את המצב רוח לטובה, אני קולטת כמה זכיתי בחיים שלי וכמה יש לי וככה אני הופכת להרבה יותר מאושרת:)
עצם ההודיה לה' משפרת לי הרבה מאוד את המצב רוח לטובה, אני קולטת כמה זכיתי בחיים שלי וכמה יש לי וככה אני הופכת להרבה יותר מאושרת:)
את הדברים הטובים שעשו בשבילי הסביבה, המשפחה וכו.
הייתי רוצה לשכח את כל הדברים הטובים שעשיתי כדי להמשיך לעשות טוב מבלי להתחשבן
הייתי רוצה לשכח את כל הדברים הטובים שעשיתי כדי להמשיך לעשות טוב מבלי להתחשבן
באותו הנושא: