12 תשובות
וואי נכוןן
אמאלה כן
כן אבל אל תדאגי זה חוזרר יש התחממות עם חמאס וסוריה ומלא איומים לחידוש הסלמה
אנונימית
כן חחח
אל תדאגי החמאס כל כך לא וויתר עלינו
איך שנגמרת הקורונה חוזרים לזה
איך שנגמרת הקורונה חוזרים לזה
כן, ולצערי, אני מתגעגעת אליהם. זה השקט האמיתי. הקורונה יותר גרועה מהטילים.
לכל תושבי הדרום ברצועת עזה והצפון ליד סוריה אז מאחלת לכם שקט מטילים והפצצות! ❤
לכל תושבי הדרום ברצועת עזה והצפון ליד סוריה אז מאחלת לכם שקט מטילים והפצצות! ❤
אנונימית
את רצינית?^
ממש עדיף קורונה מטילים, את יודעת איזה טראומות זה?^
ממש עדיף קורונה מטילים, את יודעת איזה טראומות זה?^
^כן, אני רצינית.
כל העולם סובל מקורונה, מטילים, בעיקר מדינות המזרח התיכון.
כל העולם סובל מקורונה, מטילים, בעיקר מדינות המזרח התיכון.
אנונימית
מקורונה אפשר להתגונן, מטילים לא. יש גבול כמה ממדים ומקלטים יכולים לעשות
כנראה עוד מעט יהיה את שניהם יחד
יאיי
יאיי
כן וכנראה שהתקופה הזו עומדת לחזור בקרוב
לפי מה שאומרים בחדשות :/
לפי מה שאומרים בחדשות :/
את מתכוונת לכול קיץ בערך
באותו הנושא: