התחברות הרשמה

מה המשחק הכי מתיש (פיזית) ששיחקתם?

אני צריכה עזרה לבנות פעולה לכיתה ג וצריך להתחיל עם משחק מתיש להיפראקטיביים
5 ביוני 2020, 14:56
משחקילדותפעילויות    
3 תשובות
בית שדה, זה ממש כיף
י
יום אסל יום בסל
מונופול אם לא זורקים את המשחק באמצע זה קשה כי כל מי שמשחק מונופול מרמה...
ק
קראו לי הוד אווטארויותך
מחניים
~
~Avital~
באותו הנושא:
מה המשחק הכי נוסטלגי ששיחקתם?
מה המשחק האחרון ששיחקתם בו בפלאפון שלכם?
מה המשחק הכי גרוע ששיחקתם בו?
מה המשחק הכי טוב ששיחקתם?
מה המשחק הכי נוסטלגי שאתם זוכרים ששיחקתם?
מה המשחק הכי כיפי ששיחקתם (מהמחשב/סוני וכו)
מה המשחק הכי טוב ששיחקתם בו?
מה המשחק הכי ממכר ששיחקתם בו?
מה המשחק ששיחקתם הכי הרבה זמן בטלפון?
מה המשחק הכי טוב ששיחקתם?
מה המשחק הכי גרוע ששיחקתם בו עד היום?