5 תשובות
כיתה ט
האמת שהחטיבה לא כזאת חשובה. הדבר הכי חשוב בחטיבה זה להישאר/לעלות הקבצות.
ט נראלי
חטיבת ביניים לא חשובה ממש
כיתה ט' לדעתי.