8 תשובות
אני מוסיפה לזה בננה חתוכה וסוכר וזה ממש טעים
כן בעיקר עם המכסה הצהוב של שיבולת שועל קוואקר שעמידה למיקרו ויש לי מתכון טוב אם את בעניין
כן. אם את מכינה על פי ההוראות
זה סביר מינוס כזה
עדיף על הגז, יש הבדל מטורף
עדיף על הגז, יש הבדל מטורף
שואל השאלה:
אני יודעת שזה ממש טעים על הגז ^^
אבל פשוט אנחנו לא מדליקים אש בשבת ..
ודייסת שיבולת שועל אני חייבת בתפריט שלי .חחח
אופפ זה באמת לא טעים?
אני שמה קינמון כפית מייפל ובננה
אופפ
אני יודעת שזה ממש טעים על הגז ^^
אבל פשוט אנחנו לא מדליקים אש בשבת ..
ודייסת שיבולת שועל אני חייבת בתפריט שלי .חחח
אופפ זה באמת לא טעים?
אני שמה קינמון כפית מייפל ובננה
אופפ
שואל השאלה:
וזה השיבולת שועל עם הפקק הצהוב
וזה השיבולת שועל עם הפקק הצהוב
קישורים מצורפים:
כן אני עושה אתזה תמיד
כן זה סבבה
באותו הנושא: