3 תשובות
לדעתי קנה פשוט מחנות
(אני קניתי)
אנחנו גם פעם עשינו את זה
תיקח שלוש ארבע וזהו
לדעתי זה נחשב גניבה, אבל חוץ מהבעיה החוקית זה בסדר גמור.