6 תשובות
גם אני מרגישה ככה המון פעמים אני מש מבינה אותך
שואל השאלה:
אבל כתבתי שאין לי חברים קרובים
וגם אם אני יוצאת עם אנשים לא כל כך קרובים, אני פשוט סובלת כי הם מדברים ביניהם ואני לא מצליחה להיות חלק
אנונימית
שואל השאלה:
אני מבוגרת מדי בשביל זה );
אנונימית
תנסי איכשהו לגרום לחברים שלך לצאת
מבינה אותך, את מרגישה לא קשורה.
אשמח להכיר :)
תנסי ללכת לכל מיני תנועות נוער/ חוגים, את תכירי שם הרבה חברים חדשים.