5 תשובות
אין לה רגשות
אולי היא לא באמת אהבה אותך
או שאולי זה דרך ההתמודדות שלה
לדעתי האופציה הראשונה הכי הגיונית
או שאולי זה דרך ההתמודדות שלה
לדעתי האופציה הראשונה הכי הגיונית
מה שהתגובה הראשונה אמרה ^
זה אולי ריבאונד
א. ריבאונד, היא יוצאת עם מלא בשביל לשכוח אותך
ב. לא באמת אהבה אותך
ג. סתם בזוגיות בשביל שיראו ש"הינה יש לי מישהו והתגברתי"
ד. אין לה רגשות, היא לא פועלת מרגש
ב. לא באמת אהבה אותך
ג. סתם בזוגיות בשביל שיראו ש"הינה יש לי מישהו והתגברתי"
ד. אין לה רגשות, היא לא פועלת מרגש
באותו הנושא: