4 תשובות
את צריכה להבין את החשש של ההורים שלך..
זה מסוכן ללכת בתקופה הזאת
לא רק ההורים שלך כאלה תיהיה בטוחה,הם פשוט דואגים לך מאוד ובצדק
הכל טוב, כל ההורים דואגים זה בכלל לא בקטע רע תכבדי
יהיו עוד מסיבות בריכה אני בטוחה
הכל בסדר אני בטוחה שזה ממש מבאס שכולם הולכים ורק את לא אבל תהיי בטוחה שזה רק מתוך דאגה ואת עוד כמה זמן תוכלי להיות ולבלות איתה במקום אחר❤
באותו הנושא: