6 תשובות
תלוי כמה היא חברה טובה ומה היא כאילו ממש פעילה פה?
בגדול נראה לי שעדיף שלא..
מה שקורה בסטיפס נישאר בסטיפס.
_./
אם היא לא רוצה אז היא לא הייתה שמה תמונת פרופיל
תגידי לה אם היא חברה שלך לא?
נראלי תכתבי לה
עדיף שלא.. לפעמים זה ממש מלחיץ שאנשים שאת מכירה רואים אותך פה
אני נגיד ממש נלחצת מזה