7 תשובות
מתישהו לא אהבתי כי זה לא כזה מתאים עכשיו אני חושבת שזה יפה
לדעתי זה לא מתאים, כל אחת ומה שהיא אוהבת :)
אם את אוהבת, תלבשי! מה אכפת מה אחרות אומרות
אם את אוהבת, תלבשי! מה אכפת מה אחרות אומרות
בקיץ זה לא מתאים כי חם איתם
אפחד לא אמר
לכל אחד יש טעם שונה באופנה ובגדים.
באופן עקרוני בפרסומות פשוט משווקים את המוצר.
יש כאלה שאוהבים את זה.
לכל אחד יש טעם שונה באופנה ובגדים.
באופן עקרוני בפרסומות פשוט משווקים את המוצר.
יש כאלה שאוהבים את זה.
אני לא כל כך אוהבת ג'ינס על ג'ינס אבל כל אחת מה שהיא אוהבת
בעיניי זה לא כזה מחמיא לגוף,אבל כל אחת ומה שהיא אוהבת:)
זה ממש יפה עם חצאית או עם שורט גינס
אבל גקט גינס וגינס ארוך באותו צבע זה לא יפה
אבל גקט גינס וגינס ארוך באותו צבע זה לא יפה
אנונימית
באותו הנושא: