התחברות הרשמה

אימאלה יש לכם שיטה לעשות שלא היה לי תמקלדת תיקון????

כי זה כותב לי הרבה בשגיאות??
7 ביוני 2020, 09:40
פחדפאדיחותחייםמקלדתמבוכה    
4 תשובות
בהגדרות כנסי למקלדת ותורידי את התיקון אוטומטי
פ
פיטמה
אפשר לשנוט בהגדרוט
ט
טיפשונת^
כן תכנסי להגדרות של המקלדת ותבטלי את האפשרות הזאת.
-
- -
נראה לי שאפשר לשנות בהגדרות
T
The. new. girl
באותו הנושא:
אימאלה אימאלה אימאלה!!
אימאלה אימאלה איזה פדיחותת!!! בנות מה אני עושהה
אימאלה אני באמת לא יודעת מה לעשות בא לי לבכות
אימאלה מה לעשות??
אימאלה אני מתה משיעמום מה לעשות?
אימאלה אימאלה אימאלה
אימאלה אני ממש מפחדת בבקשה תעזרו לי אימאלה תקשיבו אני בת 18 ולפני 3 שעות נפלה לי שן עכשיו היא לא שן שלימה נפלה
אימאלה מה זה? מה דעתכם?
אימאלה אכלתי כל כך הרבה היום.
אימאלה אימאלה אימאלה ראיתם את הסרטון בחמל שהגננת המרשעת הזאת קשרה ילדים לכיסא? אני בשוק בהלם
איך כותבים? אמלה או אימאלה או אמאלה?