3 תשובות
לקחת מראה קטנה ומברשת לשיער
אני אישית מתאפרת עדין בבוקר עם איפור עמיד ושמה טון בושם ומסטיק וזה עושה הרגשה טובה יותר
כן, להיות מי שאת . כי ככה זה הכי יפה