8 תשובות
שואל השאלה:
צודקת גם אני אוהבת את נוטאטאקו
אנונימית
שואל השאלה:
lil a
זה לא נכון היחידים שאני מכירה שמעלים תוכן מקורי זה notataco, החברים שלו וטופ גיק...
כל השאר סתם מעתיקים את הסגנון של pewdiepie או סגנונות אחרים
אנונימית
שואל השאלה:
cool meme
בחו"ל יש יותר מבחר של תוכן ועושים אותו יותר טוב
אנונימית
שואל השאלה:
לא נכון. כמעט כל היוטיוברים בחו"ל יותר טובים מהישראלים
כל הישראלים גם מעלים קליקבייט
אנונימית
שואל השאלה:
בסדר אבל בכל זאת ישראלים יכולים לעשות משהו חדש, איכותי וטוב והם בוחרים שלא...
אנונימית
תראי נוטאטאקו וסנאקס
יש להם את התוכן הכי טוב בקהילה המחורבנת הזאת
כי הרבה ישראלים חסרי חיים משל עצמם, זאת המציאות.... :(
אנונימית
לאו בהכרח
כל אחד והסטייל שלו
אבל כן יש העתקות מדי פעם