7 תשובות
תוקפת
שואל השאלה:
מי שאמר לא
אתם יכולים להגיד למה לא?
גם אם מאנונימי:)
אנונימית
נשמעת כמו ילדה בת 13...
אבל אם לא אז הייתי נותן ניסיון
סורי אבל לא.
לא כי אני 18
אני 1.75 וחושב שזה קצת מוזר אבל לא הייתי פוסל
חוץ מזה הייתי נותן ניסיון
אני בת ולפי דעתי את מדהימה
ואם היית בן הייתי מתנפלת עלייך :)
גובה 1.52
אני 1.72 בערך.. בשבילי קצת מוזר למרות שזה לא כזה מפריע
לא מת על ביטחון עצמי מופרז
מתעצבנת עם מצבי רוח קשים

דברים שמורידים קצת..
ואת 15 ואני 18 זה גם קצת מוזר