3 תשובות
אם יש לו אינטרס שבגללו הוא עושה את זה אז כן.
אפשר לקרוא לזה גם תשומת לב אם הוא סתם עושה את זה
אפשר לקרוא לזה גם תשומת לב אם הוא סתם עושה את זה
אנונימית
שואל השאלה:
נגיד כי הוא רוצה שאנשים ילחצו וידאגו
נגיד כי הוא רוצה שאנשים ילחצו וידאגו
אנונימית
כמו שאמרתי
צומי
אפשר להחשיב את זה למניפולציה
צומי
אפשר להחשיב את זה למניפולציה
אנונימית
באותו הנושא: