3 תשובות
אולי חרדה חברתית, בכללי דבר חדש זה מלחיץ, לא יגיבו לך תמיד וזה בסדר, זה רק פייסבוק הכל טוב, תמיד תדמייני מה הכי גרוע שיכול להיות בנושא הזה ואם הוא פתיר, וגם אם הוא פתיר וגם אם לא רוב הסיכויים שלא תגיעי אליו, שמחה אם עזרתי איכשהו.
לילה טוב.
לילה טוב.
שואל השאלה:
לילה טוב את מדהימה
לילה טוב את מדהימה
אנונימית
אין על מה❤
באותו הנושא: