3 תשובות
מצטערת לשמוע, קשה להתחיל משהו ואז לקבל משפט כזה.
עם זאת, כל שלב בחיים יכול להשפיע על המוכנות לקשר. נשמע שהוא פשוט לא רוצה להתחייב לפני שהוא טס לטיול שהוא מתכנן בחו"ל. יכול להיות שהוא נהנה מהחברה שלך אבל לא בהכרח כבן זוג. (תתקני אותי אם זה לא נכון, כי הבנתי שיצאתם לדייטים אבל זה עדיין לא היה ברור לשני הצדדים מה הקשר הזה הולך להיות).
עכשיו, השאלה היא אם את חושבת שיש טעם לדבר איתו ולנסות דייט נוסף, או שאין טעם וכדאי שלא לעשות זאת.
מעבר לכך, טוב שאת יודעת עכשיו, כשאתם רק בדייט השלישי, מכירים חודש (ולא חודשיים או שנה) ותקחי את זה לפן חיובי ששניכם בדקתם זה את זו ועצרתם את זה לפני ש"בזבזתם" יותר זמן מזה.
יהיה בסדר, אל תבכי על זה, תנשמי עמוק ותשחררי. אני יודעת (בוודאות) שתכירי בחור חדש מדהים לא פחות שכן יהיה מעוניין.
עם זאת, כל שלב בחיים יכול להשפיע על המוכנות לקשר. נשמע שהוא פשוט לא רוצה להתחייב לפני שהוא טס לטיול שהוא מתכנן בחו"ל. יכול להיות שהוא נהנה מהחברה שלך אבל לא בהכרח כבן זוג. (תתקני אותי אם זה לא נכון, כי הבנתי שיצאתם לדייטים אבל זה עדיין לא היה ברור לשני הצדדים מה הקשר הזה הולך להיות).
עכשיו, השאלה היא אם את חושבת שיש טעם לדבר איתו ולנסות דייט נוסף, או שאין טעם וכדאי שלא לעשות זאת.
מעבר לכך, טוב שאת יודעת עכשיו, כשאתם רק בדייט השלישי, מכירים חודש (ולא חודשיים או שנה) ותקחי את זה לפן חיובי ששניכם בדקתם זה את זו ועצרתם את זה לפני ש"בזבזתם" יותר זמן מזה.
יהיה בסדר, אל תבכי על זה, תנשמי עמוק ותשחררי. אני יודעת (בוודאות) שתכירי בחור חדש מדהים לא פחות שכן יהיה מעוניין.
אני לגמרי מבינה אותך, אני נימצאת בסיטואציה גם קשה דומה לשלך רק שבמקרה שלי הוא דיבר איתי 9 חודשים ולא ניפגשנו במציאות איתו , אני באמת חושבת שלא כדאי לבזבז את הזמן על אנשים שלא מעריכים אנשים אחרים וצריך להתרחק ממי שמתרחק ממך, את ראויה למישהו שבאמת ירצה אותך ואני יודעת שזה קשה ובא לבכות כי ממש חיבבת אותו , תני לעצמך זמן תבלי עם חברים , תלכי לים פשוט תהני , משהו שלמדתי מהחיים שבסוף הכל עובר
אנונימית
שואל השאלה:
אתה צוחק?
אתה צוחק?
אנונימית
באותו הנושא: