4 תשובות
עדיף שלא... אתה יודע שהיא לא בקטע שלך אז אתה גם תדע מה התשובה, זה יכול להרוס את החברות בניכם
עדיף שלא... היא אמרה שהיא לא מעוניינת בך , אם תגיד שוב זה ייגרום למצב של מבוכה ואולי גם ניתוק קשר.
לא ממליצה.
אם כבר אמרת פעם אחת , פעם שניה יכולה להיות מעיקה , ומלחיצה.. במיוחד שאתה רואה עליה שהיא לא בקטע שלך.
שואל השאלה:
אף פעם לא אמרתי לה^
אנונימי