14 תשובות
אייפון 8
אחלה טלפון
מניסיון
אחלה טלפון
מניסיון
אנונימית
שואל השאלה:
כמה הוא עולה? ואני מעדיפה טלפון גדול נגיד 8+
כמה הוא עולה? ואני מעדיפה טלפון גדול נגיד 8+
אנונימית
8+ או xr , יש לי את השמונה פלוס ועלה לי 2500 כולל הכל .
se או 11
אייפון 8 יצא ב2017 אני לא מבין למה לקנות אותו עכשיו
אייפון 8 יצא ב2017 אני לא מבין למה לקנות אותו עכשיו
8+ הוא עולה 2000+
הוא בין הבנוני לקטן,ולי הוא עלה 2300
אנונימית
כי לא לכןלם יש את הכסף שהדגמים החדשים עולים . ומה רע בו?
כי הוא עולה 500 שקל פחות מהדגמים החדשים ויתחיל לעשות בעיות בעדכונים עוד שנה שנתיים אז נראה לי פשוט יבל
בלי קשר אם את מחפשת טלפון משתלם שיעבוד טוב באמת לתקופה ארוכה כנראה שזה לא אייפון אבל אני סתם מישהו מסטיפס. תעשו מה שבא לכם
בלי קשר אם את מחפשת טלפון משתלם שיעבוד טוב באמת לתקופה ארוכה כנראה שזה לא אייפון אבל אני סתם מישהו מסטיפס. תעשו מה שבא לכם
אנשים אל תטען אותה
לא להתקרב ל8 פלוס ישן מאוד ןלא משתלם לקנןת אותו ב2020
היה לי אותו והוא התחיל להדפק
לכי על הxr הוא מדהים
והוא אותו מחיר של ה8 פלוס
לא להתקרב ל8 פלוס ישן מאוד ןלא משתלם לקנןת אותו ב2020
היה לי אותו והוא התחיל להדפק
לכי על הxr הוא מדהים
והוא אותו מחיר של ה8 פלוס
לדעתי את ממש לא צריכה ללכת על ה8 פלוס הוא כבר ישן בטירוף
ויפסיק בקרוב לקבל עידכונים ותישארי עוד שנה או שנתיים על טלפון ישן ומיושן שנשאר עם מערכת מיושנת כי הוא יפסיק כבר לקבל עידכונים.
הxr נראה לי סבבה בטווח מחיר שלו
se גם נראה נחמד
ואם את יכולה 11 הוא עולה 1,000 בערך יותר מהמחיר שכתבת אבל הוא טוב
בכללי אני ממליצה יותר על סמסונג כי באותם המחירים תוכלי לקבל טלפון מטורף הרבה יותר מהse לדוגמה - גם במראה וגם בביצועים... אבל זאת דעתי.
בהצלחה :)
ויפסיק בקרוב לקבל עידכונים ותישארי עוד שנה או שנתיים על טלפון ישן ומיושן שנשאר עם מערכת מיושנת כי הוא יפסיק כבר לקבל עידכונים.
הxr נראה לי סבבה בטווח מחיר שלו
se גם נראה נחמד
ואם את יכולה 11 הוא עולה 1,000 בערך יותר מהמחיר שכתבת אבל הוא טוב
בכללי אני ממליצה יותר על סמסונג כי באותם המחירים תוכלי לקבל טלפון מטורף הרבה יותר מהse לדוגמה - גם במראה וגם בביצועים... אבל זאת דעתי.
בהצלחה :)
אייפון 8 פלוס או 8 ואייפון xr
אייפון xr, se2, שמונה פלוס.
אני הכי ממליץ על הxr מכל האופציות האלו.
אני הכי ממליץ על הxr מכל האופציות האלו.
ה8 פלוס סבבה למיש כבר יש אותו אבל פשוט חבל לקנות אותו חדש
זה טלפון טוב אבל אפשר להשקיע קצת יותר ולקנות טלפון חדש יותר שיחזיק יותר זמן
זה טלפון טוב אבל אפשר להשקיע קצת יותר ולקנות טלפון חדש יותר שיחזיק יותר זמן
באותו הנושא: