2 תשובות
תלמדי c# או java זה יתן לך יתרון משמעותי - אני ידעתי מלפני ופשוט היה לי פער והפצצתי במבחנים, זה יוריד לך לחץ ואת תביני מהר יותר דברים שילמדו בכיתה. אני לא זוכר אם בקמפוס יש את השפות האלה, אבל בכל מקרה את יכולה למצוא מלא מדריכים באינטרנט.

לגבי כימיה, יצאתי מהמגמה הזאת כי לא התחברתי אליה, פשוט תקשיבי בשיעורים ולקראת הבגרות/מבחן תמקדי לך חומר ותחזרי אפשר גם לקנות מיקודית. אישית לא נראלי שחייב ללמוד לפני
לגבי מדמ"ח, כל שפה שתלמדי תעזור לך, הבעיה במדעי המחשב זה לא לדעת איך לכתוב את הקוד על הנייר, אלא הבסיס, לולאות משתנים ולהבין איך לשנות ולעבור על המידע כדי להשלים את המשימה. שאת זה משיגים מניסיון ואפשר ללמוד מכל שפה.
עדיף כמובן לבחור שפה שאת תלמדי בכיתה java או c#, אבל לדעתי עדיף לעשות את הקורס self.py, פייתון שפה פשוטה ותעזור לך להבין את החומר (מניסיון).

אני מאמינה שזה הקורס שעשית בקמפוס