10 תשובות
מסכימה איתך לגמרי, כל אחד והטעם שלו
יש לך טעם גרוע בסדרות
מהה יומני הערפד זה סדרה טובה
לא ראיתי את שניהם הרבה זמן אבל כשהייתי בת 13 הייתי מכורה קשות ליומני הערפד...
טעם אישי
אני דווקא אוהבת
בטוחה שאתה לא היחיד, זה בסדר
כל אחד והטעם שלו
לא כל אחד מתחבר לזה
מסכימה לגבי יומני הערפד , זאב צעיר זה ממש טוב :)
זאב צעיר זו סדרה טובה יומני הערפד לא
לא ראיתי יומני הערפד אז אני לא יודעת לגבי זה. לזאב צעיר יש ירידות ועליות אבל בעיקרון אני אוהבת את הסדרה הזאת (בעיקר בגלל סטיילס ועוד כמה דמויות), אני חושבת שלכל עונה יש הרבה פוטנציאל כי יש להם רעיונות ממש טובים אבל הרבה פעמים הדרך שהם מוציאים את העלילה לפועל היא לא משהו ואז קצת קשה לי לאהוב את זה. ואני מבינה למה יש הרבה שלא יאהבו את הסדרה, סדרות נוער אמריקאיות הן לא הדבר הכי איכותי בעולם.