7 תשובות
כי ככה בא לנו
זה לא קשור.
אנחנו גם שמות בגדים... ומסתירות.
אנחנו גם שמות בגדים... ומסתירות.
כדי שלא יגלו שזה שקר
כדי לייפות את עצמן עוד יותר
בטבע דווקא הזכרים יפים יותר (בדרך כלל)
איפור קיים עוד מתקופת הפרעונים, גם גברים וגם נשים היו מתאפרים כדי להתאים לאידיאל היופי שלהם שהתבסס בעיקר על איך שהאלים שלהם נראו.
בימינו האיפור משויך בעיקר לנשים כי החברה מאוד נוקשית כלפי נשים והיופי שלהן, כיוון שמלמדים בנות מגיל צעיר שהדבר הכי ערכי באישה זה היופי שלה, אז באופן טבעי נשים יחפשו כל דרך להיות כמה שיותר יפות ולהתאים לאידיאל היופי שהחברה קובעת.
שני המינים הם יפים, הסיבה למשפט "נשים זה המין היפה" זה בגלל מה שהסברתי.
בימינו האיפור משויך בעיקר לנשים כי החברה מאוד נוקשית כלפי נשים והיופי שלהן, כיוון שמלמדים בנות מגיל צעיר שהדבר הכי ערכי באישה זה היופי שלה, אז באופן טבעי נשים יחפשו כל דרך להיות כמה שיותר יפות ולהתאים לאידיאל היופי שהחברה קובעת.
שני המינים הם יפים, הסיבה למשפט "נשים זה המין היפה" זה בגלל מה שהסברתי.
לדעתי כל הנשים יפות אני אומר את זה בשיא הרצינות אני מצליח למצוא יופי בכל ילדה שאני רואה. ולא רק בנות שמות איפור וזו לא בעיה אם הן שמות או שבנים שמים כי מי אני שאשפוט אותם.
באותו הנושא: