7 תשובות
לא נורא , זה רק מבחן ? ";'|#^}+
כולנו נתפסנו הכל טוב.
שבוע ואת שוחכת מיזה
שואל השאלה:
אני בן
אנונימי
סהכ מבחן,יש דברים גרועים יותר
חח הא סוריי לא שמתי לב
אבל הבנת תכוונה.
זה לא כזה נורא הכל טוב
שואל השאלה:
זה 30 אחוז וכל הציונים שלי זוועה אני לא יהיה חמש יחידות כנראה זה ממש גרוע.
אנונימי
הכל בסדר איזה כיתה אתה?
אתה יכול לעשות מבחן מעבר בחופש או שנה הבאה (אם אתה עולה לי')
זה רק ציון וזה מבאס שזה גורם לך להרגיש לא טוב למרות שאתה נותן את מה שאתה יכול

בכל מקרה תנסה לדבר עם המורה להגיד לה שלא הספקת ללמוד ושהיית בלחץ ושממש חשוב לך הציון של המבחן אולי היא תתן לך לעשות מועד אחר
:[