6 תשובות
לא, כנראה שאקנא אבל זה לא יעצור אותי מלהיכנס לקשר
לחברה שלי אין הרבה ידידים בנים אז אני לא ממש בפוזיציה לשפוט אבל פחות מפריע בעיקרון
לחברה שלי אין הרבה ידידים בנים אז אני לא ממש בפוזיציה לשפוט אבל פחות מפריע בעיקרון
אנונימי
לא
יוריד לי מאד, לא ברמה של לפסול אותה. מה שכן - יפריע לי אם היא תיפגש איתם
אנונימי
ממש לא זה נורמלי
כמו שלי יש הרבה חברות בנות
כמו שלי יש הרבה חברות בנות
אני בדיוק כמוך. מתחבר לבנות יותר בקלות ויש לי רק חברות בנות. אז לא היה מפריע לי וכן הייתי יוצא עם מישהי כזאת.
לא, דיי להגזים
באותו הנושא: