8 תשובות
אממ אין לי מושג
אז למה את עונה^
אנונימית
בעיניי סבתא רבתא ככה מקסימום
אנונימית
נראה לי עד סבתא וסבא לא רבא
שלושה כולל את
^^^
עניתי כדי לקבל ברח חהחה
זה לפי ההורים לא?
אם אמא שלך תימניה ואבא שלך רוסי אז את חצי תימניה וחצי רוסיה.
או שלא הבנתי את השאלה נכון.
שואל השאלה:
אבל רוב הילדים ההורים שלהם נולדו בארץ וגם הסבא והסבתא והם לוקחים כמה דורות אחורה