8 תשובות
אממ אין לי מושג
אז למה את עונה^
אנונימית
בעיניי סבתא רבתא ככה מקסימום
אנונימית
נראה לי עד סבתא וסבא לא רבא
שלושה כולל את
^^^
עניתי כדי לקבל ברח חהחה
עניתי כדי לקבל ברח חהחה
זה לפי ההורים לא?
אם אמא שלך תימניה ואבא שלך רוסי אז את חצי תימניה וחצי רוסיה.
או שלא הבנתי את השאלה נכון.
אם אמא שלך תימניה ואבא שלך רוסי אז את חצי תימניה וחצי רוסיה.
או שלא הבנתי את השאלה נכון.
שואל השאלה:
אבל רוב הילדים ההורים שלהם נולדו בארץ וגם הסבא והסבתא והם לוקחים כמה דורות אחורה
אבל רוב הילדים ההורים שלהם נולדו בארץ וגם הסבא והסבתא והם לוקחים כמה דורות אחורה