4 תשובות
כי אתה חלק מהצבא, אתה מגן על המדינה בדרך שלך
אנונימית
ופשוט כולם מסתכלים עלייך וזה מרגיש מטריד רצח
אנונימי
לא קשור לנשק הוא גם ככה לא ממש יכול להשתמש בו
פשוט ככה מרגישים על מדים באזרחות מרגישים סוג של גאווה לא משנה מה אתה עושה בצבא ובאיזה חיל
אנונימי
כי יש עליך נשק...